Aupair-world :O

Slutade tidigt idag, och då hade jag planerat att gå och gymma. Men Lina räddade mig, så vi handlade inför fredag och bakade kladdkaka istället. Vi åt självklart nästan upp allt godis som vi köpte till fredag med, för den som ville veta det.

Jag har blivit medlem på aupair-world! :O Shiiiiet. Aja, det blir nog bra. Spanska barn är sjukt söta, så nu vet ni det med.

Pallrade mig i alla fall iväg på gymmet när Lina pyste hem, jag menar, jag var ju tvungen att göra rätt för allt godis jag proppade i mig. Sen har jag inte en alltför nyttig fredag framför mig, så det är nog bäst att hålla förbränningen igång tills dess..

Nu ska jag kika över till syster på middag, det ska bli riktigt gott. Det här djuriska som finns inom mig börjar så smått träda fram, vilket det alltid gör när jag råkar bli lite för hungrig.

» Det är hur du hanterar misstagen som räknas.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0