Alla anledningar att tvivla.

Pulsen ligger runt 3000, typsikt att jag glömde pulsklockan det här loppet med. Det är förmodligen hopplöst att säga något annat än att Northug åker skidor på ett magiskt sätt, men det är lika sant som det är sagt att han vore mer värd det om inte käften på honom glappade vitt och brett ibland. Jaja, Johan gjorde en grym spurt och det här OS.et kommer jag minnas länge. Vilka stjärnor, och gud så de lyckats knipa medaljer hit och dit.

Nu ska jag göra min slutspurt för idag, mattemattematte. Man kanske skulle börja illusionera Northug bredvid sig vid bordet när man sitter med matteboken, först till tio tal vinner liksom.. Hejaheja! Hmm, värt att fundera på.

Jag vill så gärna tro att det du säger är sant, men uppenbarligen fungerar vissa saker bättre med andra. Kanske handlar det om vem du lägger tiden och energin på? Och jag ställer mig frågan, sen när började jag betyda ingenting? Som sagt, jag vill så gärna tro dig, men du ger mig ALLA anledningar att tvivla. Tyvärr.

» Ryggar talar lika väl som tystnaden.


♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0