200 kg benpress.

Herregudarsskymning. Jag vet inte vad som hände, men luften pööös liksom bara uuur mig. Kände hur kroppen blev tyngre och tyngre när jag låg på gymmet och stretchade efter passet på en och en halv timme. Brukar blunda när jag ligger och stretchar, men till slut vågade jag inte det längre ifall jag skulle råka somna. x)

Funderade ett tag över hur jag skulle ta mig hem, men med tunga steg och väldigt frusen kom jag fram till slut. Aldrig har en promenad på fem minuter känts så tung. Nu har jag bokstavligt talat glufsat i mig middagen, tänkte att jag kanske piggnar till om jag fyller på reserverna. (y)

Och satan så ont jag har i rumpan idag. Jag och Lina skulle maxa benpress igår, så vi pumpade upp lufttrycket till 200 kg och körde på. Ja, är huvudet dumt får kroppen lida.. Men jag måste erkänna att jag är rätt så imponerad av mig själv, 200 kg benpress är ju inte så dåligt faktiskt ;)

Nej, nu måste jag svepa en kopp kaffe eller nåt, nog för att det är hälsosamt med tidiga kvällar, men bolibompa har ju för tusan knappt börjat!

» One thought of you is all it takes to leave the rest of the world behind.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0