Lysmask.

Dagen har varit lång, men den blir väl det om klockan ringer 6:15. Traskade iväg med Emma till Andrea så vi var hos henne vid strax efter åtta, och där var det kolmörkt när vi knackade på. Andrea hade inte riktigt lyckats vakna, men hon var så söt när hon kom nerstressandes helt yrvaken för att släppa in oss från minusgraderna. Sen blev det såklart julkalender, bumbibjörnarna på disneydags och plugg innan dagens huvuduppdrag.

Nu i eftermiddag har vi jobbat åt StepIn på en dansuppvisning med barn mellan typ 4-14 år tror jag det var. Barnen var sååå söta och duktiga! Jag var lysmask, (ja, det är coolt), och hade alltså hand om ljuset. Andrea stod bakom filmkameran och Emma var DJ. Det var himla kul att se dem i alla fall, det fanns en del utstickande individer om man säger så.

Nej, guess what.. P l u g g d a g s !

Ja, lite cool kände jag mig allt.



» Så länge människan har hopp är ingenting skrämmande.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0