Tvärdäckad.

Skulle lägga mig i sju minuter efter middagen, och så när klockan ringde efter sju minuter snoozade jag den i nio minuter till. Tvärdäckade och hann drömma en hel massa tok, det kändes som jag sov i minst en timme, vilket i och för sig hade varit rätt skönt. Några förhoppningar om att kunna lära mig nåt för att klara tentan imorgon har jag inte, men jag ska köra på lite till och hoppas på att något moment fastnar i alla fall. Hur som helst är det ju värt att gå dit imorgon och kika på frågorna.



Även fast det inte alltid går som jag vill tror jag att jag, nånstans djupt här inne, är rätt så glad ändå.

» Den som vill göra verklighet av sina drömmar måste vara vaken.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: t

hejsan! :)

Tittar in här en liten snabb sväng ;) haft en bra dag hittills?

Kramar

2010-12-09 @ 12:57:58
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0