So long.

Jag har klarat externredovisningen nu och det känns så himla bra! Nu är även den ur världen och jag kan känna mig i fas igen, förutom att den här marknadsföringskursen blir klurigare och klurigare. Det där målet föreläsaren snackar om vet jag inte om det blir särskilt mycket tydligare, för varje gång han öppnar munnen känns det snarare som det snirklas till. Tror vi får chansa på att fortsätta köra vårt eget race och hoppas på det bästa, men missuppfattar vi det här blir tentan riktigt hopplös.

So long, skitkurs.



» Visioner utan aktivitet är dagdrömmar, aktivitet utan visioner är tidsfördriv, visioner i aktivitet kan förändra världen.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0