Se där ja.

Se där ja, lite kass uppdatering nu för tiden.

I torsdags skrev jag alltså en omtenta i extern redovisning vilken var så gott som exakt likadan som den första tentan. Som tur var hade jag pluggat en del på den gamla, och jag fick dessutom balansräkningen att balansera. När jag insåg att jag lyckats med det var lyckan så total så jag nästan inte kunde koncentrera mig på övriga tentan, hade jag haft lite mindre självbehärskning hade jag ställt mig upp och hoppat lite. Istället blev det lite glädjetårar, nästan i alla fall. Så nu är jag helt inställd på att ha klarat båda tentorna, så nu är tanken att jag ska vara i fas igen.

I torsdagseftermiddag hade vi sen kursstart i marknadsföring, hörde jag nåt om rast och ro? Inte direkt.

I fredags var det en marknadsföringsföreläsning och efter den åkte jag och Jonas till Timrå. Jag var hängigare än aldrig förr och det märktes tydligt att tentaångesten släppt som en bomb. Ingen smak, huvudvärk, feber och allt man kan önska sig. Jonas överraskade mig i alla fall med ett besök på spaavdelningen på Södra Berget, så det var mysigt även om jag inte var i riktigt det rätta skicket.

I lördags var det tunnbrödbakning som stod på schemat och sen en del spring på Birsta. Fortfarande hängig, så orken var i botten och humöret lika så. Igår var det födelsedagsfika innan vi åkte tillbaka hit till Östersund. Väl framme blev det lite soffhäng med Beck på teven och sen sista uppladdningen för denna vecka som började hårt.

Den här kursen kommer nog bli sjukt intressant, men riktigt riktigt krävande. Inlämning den 6/1 på ett grupparbete, just det, ett grupparbete över jul och nyår. Måste jag säga att det är gruppen jag ska träffa nu, jag måste nämligen kila..

Bilder från tunnbröd och så får ni när jag har tid, det vill säga aldrig.. Men jag ska ta mig tid, nån gång..



» Det som är, är. Vad innebär det?

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0