Sällan som man vill.

Tidsbristen är ett faktum men jag tror jag fattar det mesta av det jag gör. Hade det varit tre veckor kvar hade tentan till det här kursen varit rolig att göra, för då hade jag kunnat allt som jag faktiskt känner mig intresserad av att lära mig i den här kursen. Men nu blir det ju sällan som man vill så det är bara att se till att vara föreberedd så det räcker till mer än ett F på onsdag, men om det inte krånglar ihop sig allt för mycket mot de sista kapitlena borde grunderna ha följt med den här gången. Om inte, ja då vet jag inte vad jag gör.

Det är lite dåligt med snö för nåt snögubbsbygge, vädret får allt skärpa sig.



» Konversation är språket som sällskapsspel.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0