Så långt.

Är rätt nyligen hemkommen från Ljusdal efter en Kinalunch med trevligt sällskap. Med mig hem fick jag gokroken som ska sova här inatt då Tina jobbar imorgon. Dessutom är det måndag mitt uppe i alltihopa, så jag skulle behöva plugga lite idag för att kunna ha gott samvete också. Ledigheten är ju trots allt över nu. Jag tror också att jag kan ha mer nytta av lediga dagar efter nyår istället för att ha dem nu. Så en deadline innan nyår får det bli, så långt det är möjligt vill säga.


Lilla skruttan som var här på julafton och gosades. Hon ser ut som en liten valp, men jag lovar, skenet bedrar. Om inte annat måste det vara världens största valp.

» Framgång ger vänner, motgång prövar dem.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0