När det pratas film.

Sitter och myser framför teven med mammsen och pappsen. Zorro - den maskerade hämnaren visas på teven och eftersom jag alltid lyckas förvåna folk med mina fruktansvärt värdelösa filmkunskaper kör jag stenhårt på filmerna som går klockan nio på kvällarna nu i mellandagarna. Kanske det kan ge något i alla fall, jag får ju passa på att göra det jag kan när det trots plugget som finns är tillåtet med lite ledighet.

Jag längtar till nyårsafton också, hoppas alla håller sig pigga och krya för jag har verkligen sett framemot det länge. Lite nostalgi att mamma köpte studentchampagnen också, och bara så ni vet så tänker jag inte vaska den.



Jag saknar er, hjärtegullen! ♥

» Det bästa är att tävla med dig själv, det är den ärligaste motståndare du kan få.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Emma

VASKA!

2010-12-29 @ 22:26:05
URL: http://evdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0