Ljummet trött.

Dagarna går sådär skönt ledigt segt. Man kollar på klockan och inser att den går, men man vet inte riktigt vad man gjort under de timmarna som passerat. När klockan är fyra skulle den lika gärna kunna vara åtta, det är mörkt och man är ungefär lika ljummet trött hela dagarna. Sen stödsover man lite på kvällskvisten, mellan sju och åtta, för att orka se på teve som börjar då. Jag tror jag sjunkit in i en avslappnad tillvaro, jag sover till och med till halv tio utan dåligt samvete.


 

Jag och Emmsen har åkt lite pulka i alla fall, det blev några fina kraschar i pudersnön. Nu har jag en del plugg att ta tag i, men det ska göras idag så det är lika bra att sätta igång, typ nyss.

 

» Ångern är ett andra felsteg.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0