Lång lunch.

Har precis kommit hem från Ljusdal efter en mysig date med Isabelle. Det blev en riktigt lång lunch på Kina mellan tolv och halv tre, sen lite andra ärenden på köpingen innan det var dags att rulla hemåt igen. Det var jättemysigt i alla fall, och alltid lika kul att träffa världens bästa Blelle.

Nu ska jag försöka knåpa ihop lite plugg, får se vart det leder. Just nu har jag mest lust med en stödsovning tror jag, men jag tror jag skippar den och satsar på att lyckas sova ikväll istället. En kopp kaffe kanske blir bra. Och för uppdateringens skull, nu är jag, mamma och kusilinen ensamma kvar om att inte ha fått magsjuka av de som var här på julafton.. Spännande, det kanske inte krävs så mycket champagne för att spy på nyårsafton?!

Julaftonsbild.



» Det finns tre sorters vänner här i världen; vänner som älskar dig, vänner som inte bryr sig om dig, och vänner som hatar dig.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Andrea och Emma (tror jag)

Vi tillhör helt klart första sorten!!! puss på dig gullet!

2011-01-03 @ 17:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0