Innerligt hoppas.

Nu börjar huvudet ge upp och vad har jag fått ihop idag, några enstaka uppgifter som det känns som att jag egentligen kunde innan jag ens gjorde dem.. Samtidigt vågar jag inte hoppa över nåt, för då missar jag säkert nån liiiten detalj som sätter dit mig på tentan sen. Usch, det är en vecka till tentan idag. Det är alltid ungefär den här tiden in i kurserna som jag får klart för mig hur jag skulle ha lagt upp det från början för att hinna med allt och för att kunna förstå allt. Jag får fortsätta att innerligt hoppas att det är det här med femveckorskurser som inte är något för mig, för om allt ska kännas såhär svårt att organisera går det inte att hoppas på det bästa i tre eller fyra år.



» Det tråkiga med goda föresatser är att man vanligen får dem efteråt.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0