Himla skönt.

Tentan kändes bra och det är så himla skönt, vågar inte släppa det helt men jag är faktiskt rätt säker på att jag klarat den. Det jag satt och tryckte in mellan klockan 22.00 - 00.30 inatt var det som kom, sen var jag osäker på vissa saker men nåt annat hade jag inte räknad med. Har jag failat måste jag i alla fall ha missoppfattat allt, och så illa kan det nog inte vara. Det som kändes konstigt var att jag var klar så fort, jag brukar alltid gå sist och nu var båda salarna fulla när jag hade kollat igenom tentan två gånger, noggrant..

Så nu kör jag igen, omtenta imorgon. Känns inte som att jag riktigt har förutsättningarna att klara den, men det är väl värt ett försök i alla fall. Hjärtat är ju bra mycket lättare nu än det var igårkväll i alla fall, hoppas det hjälper till lite.

Unnade mig till och med en promenad efter tentan, för att liksom rensaa bort lite av den inför det nya tentaplugget. Solen sken lite smått och det var välbehövligt!



» Att rätt förstå en sak och samtidigt missuppfatta den utesluter inte helt vartannat.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0