Glisen.

Julkalendern idag var bra, det hände lite saker. Det hade dock blivit vinter väldigt fort, över en natt sådär. Men som sagt, man kanske tittar med lite väl kritiska ögon när man är nitton istället för nio. Jag vill i alla fall också ha en sån där söt gris i sängen. Och lite inside information, den där grisen heter Glisen och kommer från Katrineholmstrakten. Andrea, som är från Katrineholm typ, sa att Glisen varit med i talang förut, och så jag är typ kompis med en kompis till Glisen. Coolt! ;)

I övrigt, plugg hela dagen. Får se hur bra det går, jag skulle ju hellre följa med mamma och pappa ner på stan en sväng. Time will tell, varför skaffa disciplin nu liksom?

Skridskoåkningen för nån vecka sedan.



» I morgon kommer att bli inställd på grund av bristande intresse.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Jennifer

Tycker synd om dig när du nu drabbats av parasiter.

Usch för dem! Men jag skulle gärna ha varit i Östersund i helgen. Hälsa mammi&pappi och se till

att de inte missar julmarknaden.

http://www.jamtli.com/4169.jamtli_julmarknad.html

Krya på hälsningar

Lena

2010-12-04 @ 11:30:44
Postat av: Jennifer

Hej Lena!

Ja, jag hade planerat in att gå på både julmarknaden och världscupen men tentaplugget hopar sig så det blir nog inget av med det. Mamma och pappa skulle ha gått på julmarknaden men det blir nog så att de skippar den, allt folk lockar inte mamma så mycket. De hälsar tillbaka :)

Kram

2010-12-04 @ 12:23:59
Postat av: andrea

Hej! Glisen var med i talang i år med, men jag tror det är hennes premiär som skådis:-) hon är ju görsöt!!!

2010-12-04 @ 13:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0