En riktig pärla.

Har precis ätit lite lax med mammsen och pappsen nu innan de ska åka, himla tur att de kom i helgen och styrde upp lite här. Nu är det riktigt julmysigt, mamma är en riktig pärla. Det var en välbehövlig inryckning hon gjorde i dammråttornas värld nu när det är det jag måste prioritera absolut sist mitt uppe i tentaplugget.

Kvällen bjuder på plugg, och förhoppningsvis lite filmmys i soffan med en eller annan snygging. Tror plugget avgör det mesta för alla som alltid under tentaveckorna, men det är faktiskt lördag och då ska man inte sitta själv. Dessutom har jag sjuuukt (!) mycket godis kvar sen jag och pappa handlade igår, fattar inte hur vi lyckades.



» Den som bara kollar i backspegeln kör oftare i diket.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0