Dra på munnen.

Somnade jätteenkelt igår, trots att jag sov en stund på eftermiddagen. Hade tänkt ta en sovmorgon men sen kom jag ju på att det faktiskt är första december idag. Det innebär att jag har tjugotre morgnar kvar av ett alarm som ringer klockan sju, senast. För julkalendern börjar ju faktiskt kvart över sju. Jag tycker Hotell gyllene knorren verkar vara en jätterolig kalender, det var många kalendrar sedan jag drog på munnen och idag gjorde jag det flera gånger. Hoppas bara att det blir vintrigt fort, det kändes lite betongaktigt idag.

Nu ska jag nog försöka mig på lite frukost, har dock dåliga vibbar angående det. Men det är bara att hoppas på det bästa, och sen ska jag försöka få lite plugg gjort innan huvudvärken slår till.

Julafton förra året.



» Man har nästan alltid tråkigt tillsammans med dem man inte kan roa.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0