Awesome dag.

Har haft en awesome dag i Ljusdal med Lina Pussan. Vi tog en promenad runt kyrksjön, åt lunch på Kina, gick runt på köpingen och myste på. Jag köpte en badrumsvåg med bakelser på, helt seriöst den schnyggaste badrumsvågen jag någonsin sett! Att den dessutom var på halva priset gjorde ingenting, så det stod liksom mitt namn tvärs över den. Hjärtat, jag vill inte ha den randiga badrumsvågen från Clas Ohlson längre. Den kan slänga sig i väggen för sina fyrahundra spänn.

SVT intervjuade ju oss idag med, så kl. 19:20 ska jag kolla på Gävledalas lokala nyheter för att se om det är där vi dyker upp och om det ens är ikväll. Om man ska vara tevekändis måste man ju få se det själv med..

Erkänn att det är den schnyggaste badrumsvågen ni sett!

 

» När någon avvisar beröm vill han få beröm två gånger.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: Elina Äjwååh'

Den var asssnygg :D

2010-08-11 @ 21:37:45
Postat av: Hjärtat

Tänk om jag kanske redan har köpt en då? :P



Nedå, har inte köpt den men då vet jag att jag inte behöver köpa en!



Älskar dig <3

2010-08-12 @ 05:33:31
Postat av: Jennifer

Den här var så mycket snyggare!

Älskar dig med <3

2010-08-12 @ 10:43:49
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Har kollat på Gävledala nu. Snygga brudar de har med i Gävledala nuförtiden...

2010-08-12 @ 11:28:02
Postat av: Jennifer

Ja, jag tyckte också att det var ovanligt med såna snyggingar i teve.

2010-08-12 @ 12:13:40
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0