Sköna morgon.

Började dagen med en morgonpromenad, det är en perfekt tid att kliva upp då mamma väcker mig efter hon jobbat natt. Dagen blir lång, man är inte snortrött när man vaknar, man hinner gå ut en sväng innan frukosten och man känner sig pigg i både kropp och själ.

I övrigt är dagen ganska regntrist, det är jämngrått ute och jag funderar över om jag ska våga mig ut i hallonsnåren utan att riskera att spolas bort av flodvågorna som släpps från himlen med jämna mellanrum.

Har haft några mysiga dagar med Astrid sen jag kom hem från semesterveckan, det har blivit mycket filmmys men även ett dopp i sjön och sådär. Vi var ut med min lilla roddbåt, så hon fick prova på att ro. Myspys har det varit i alla fall, och jag tror inte det dröjer så länge till nästa gång.


Badade i Stockholms skärgård, galet kallt var det.
Dessutom tog den satans stegen slut på segelbåten,
så det var allt eller inget när man väl skulle ner.


» Att fiska är den enda filosofi man blir mätt av.


♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0