Självaste meningen.

Just precis nu skulle jag vilja skriva något som jag definitivt inte borde skriva. Nackdelen med bloggande är ju att vem som vill läser den, och i vanliga fall är ju det såklart ingen nackdel utan självaste meningen med allt. Eftersom jag inte riktigt är så drastisk så jag radar upp en massa irritation här får jag nog gå och skriva det i min riktiga dagbok istället. Men grrrr så irriterad man kan bli ibland.


Bjuder på en lite äldre bild, Halloween 2009.


» Människornas avund visar hur olyckliga de känner sig, deras ständiga uppmärksamhet på andras göranden och låtanden visar hur tråkigt de har.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Isabelle

(satsade på att skriva mitt riktiga namn så du slipper klura!) men jag tror bestämt att vi behöver en promenad/lunch/fetdag, något liknande :) jag tycker vi planerar in det ;D <3

2010-08-10 @ 23:56:33
Postat av: Sandra

Förstår dig precis!

Ibland skulle man vilja "ventilera" lite på bloggen - just för att få höra lite hur andra "ser på saken"

Men det går ju inte ´ra......:0(



Hoppas dte löser sig för dig hur som helst! <3

2010-08-11 @ 07:31:44
URL: http://weytomuch.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vi planerar definitivt in en sån typiskt Isabelle&Jennifer dag tycker jag! Men jag tror vi gör det på msn eller fejjan, för det råkar vara lite... fullt. :p <3

2010-08-11 @ 09:20:52
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0