Sitter där jag sitter.

Sitter at the moment på tågstationen i Ånge och fördriver tiden vid datorn. Mamma har jobbat natt och vaknade ganska nyss, men på en timme eller så borde hon nog kunna vara här för att hämta mig. Det är inte så lätt att knata runt i Ånge med all packning heller, så jag sitter där jag sitter so to speak.

Hjärtat har åkt vidare norröver, och nu börjar han jobba skiftet som går 18.oo - 06.oo. Hoppas det kommer gå bra med dygnsomställningen, men det tror jag.

Jahaaaa.. Vad har det gått nu, typ två minuter?! Gooosh.


För att vi är som vi är när vi inte blev som vi skulle.
För att vi är snyggast.
För att jag saknar dig och vill träffa dig nyss.
pusssss.


» Folk uppfattar vallöften som löften. Det är ett problem för oss.

♥        J e n n i f e r .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0