Sista kraftansträningen.

Efter en sista kraftansträngning har nu alla kläder kommit i ordning i garderoberna. Förra lasset vi tog hit blev liksom bara inslängt i garderoberna för att komma bort från golvet, så nu tog jag mig i kragen och började om från början med hela alltet. Sakerna ut på golvet, för att sakta men säkert organiseras upp på sina rätta hyllor. Fint blev det även om det inte skulle sitta fel med någon slags byrå för träningskläder och sånt.

Något som måste ordnas snarast är någon form av hylla i köket, jag har ju massor med receptböcker som jag vill ställa fram. Jag tycker faktiskt väldigt mycket om just receptböcker, och man kan liksom aldrig få för många olika sorter. Dessutom tycker jag att det är en ganska bra sak att "synda" med, bra mycket bättre än att snusa/röka för att ta ett exempel.

Snart dags att putsa upp glasögonen.
På tisdag är det nämligen kursstart vilken jag anmälde mig till idag.
Organisation och ledarskap, here I come!


» Att vara bortvald är inte det sämsta, men bortförklaringarna är det däremot.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0