Semestern, dag 6

Segling stod på schemat för dagen, och nästan utan vind gav vi oss ändå tappert iväg. Varmt i luften och solsken från och till. Alla segelbåtar vi mötte använde motorn, och vi konstaterade att segelbåt i Stockholm har man även om man inte kan segla bara för att man ska åt statusen det innebär att ha segelbåt. Konstigt fenomen det där, men det är väl så i staden där man ska vara bäst och alltid ha allt.


Hjärtat trivdes bra som seglare.


Segelbåten som vi SEGLADE med.


Det finns inte så många bilder jag kan dela med mig av från den här dagen.
En viss fru Kallin skulle stämma mig dyrt om hon råkade dyka upp på en bild,
och jag hoppas hon har överseende med att jag inte kan beskära bilden ovan
så liten att inte hennes fot kommer med.
Vill heller inte lägga upp bilder på övriga sällskapet då vissa faktiskt inte alls
tycker om att finnas med på bilder på internet.


Kommentarer
Postat av: Moster

Vad glad jag blir att du äntligen för som moster säger...å du, foten får vara med på bild.

/Marie

2010-08-05 @ 10:34:53
URL: http://www.alpacka.nu
Postat av: Moster

Jag menade "gör" och inte "för" förstås...

2010-08-05 @ 10:36:42
Postat av: Jennifer

Vilken tur!

2010-08-05 @ 20:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0