Semestern, dag 5

Vi började dagen med att kika in till alla mystiska djur på Tropikariet på Kolmården, och nej, jag kan inte på något vis välja ut ett lämpligt antal bilder. Se, och njut.


Det kan bli konstiga avkommor där har jag en känsla av.


Den där grodan är typ __________ så stor, och om jag minns rätt
var det den som kunde döda typ 1000 människor med bara nåt
gram av sitt gift. Inget att kela med alltså.


Fler kelsugna djur.


Kamouflerad en aning kanske.


Bra bild för att vara genom en glasruta, men sen var det nog den
enda ormen som det var lite rörelse på med.


Söting till firre som jag klappade. Man fick klappa dem, oroa er inte.


Den där rockan klappade jag med, den var jättekelig.


Den där lillfisken klappade jag inte, och jag tror inte det är något jag ångrar.

Sådär ja, en del av godbitarna från Tropikariet. Och nu råkar det ju vara så att det här bara var kanske två timmar av hela dagen. Efter Tropikariet blev det avresa mot Nacka, och väl framme där åkte vi lite båt. Simone, Leon och Jonas åkte ring, och Jonas fick sig en omgång vattenskidor med. Bjuder på en bild härifrån, då det kommer fler båtbilder från dag 6 på semester.


Mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Jonas

2010-08-05 @ 00:26:18
Postat av: Jonas

Vilken tur att du bjuder på en bild som jag är med på! <3

2010-08-05 @ 00:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0