Semestern, dag 2

Dag nummer två var det alltså dags för Leksand sommarland. Vädret var inte riktigt med oss, solen ville inte kika fram på hela dagen men regnet slapp vi i alla fall. Ganska ljumma vindar var det med, men jag antar att ingen vind är ljummen när man har badat och är blöt.


Simone inviger dagen på Leksand Sommarland med att köra gokart.
Jag tror det blev en favorit.


Även de stora barnen fick åka gokart till Jonas förtjusning.


Och jag var inte heller sen med att roa mig, man måste ju passa på.


En liten bergochdalbana hittade vi också.


Tävling mellan Simone och Jonas på äventyrsstigen.


Jag kan inte beskriva hur synd det var att han klarade sig över
det där torr.. ;)

Det där var alltså Leksand Sommarland, eller rättare sagt väldigt små godbitar av det. Alla bilder från vattenrutchkanorna och annat har Marie och Olle på sin kamera.

Som ni förstår, så kommer en fortsättning från resterande dagar inom kort...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0