Packapackapacka.

Packapackapackapacka! Shiiit vad jag inte har en aning om vad det är jag måste få med mig imorgon. Jag måste liksom packa för en vecka, måndag - onsdag i Östersund, onsdag - söndag i Gäddede och måndag i Östersund. Då behöver man en del saker så att säga. Det blir en lååång dag imorgon, men det kommer bli suveränt skoj att göra ordning i den där lägenheten. Förutom bärandet så ser jag framemot morgondagen, hoppas bara det är ordentligt städat så man inte måste börja med något sådant.

Det är ju alltid lite skoj med nya saker till nya ställen, så jag har gått och förälskat mig i lite gardiner i jotex höstkatalog. Vill ha, vill ha, vill ha!



» Falskheten har ofta vackra kläder.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: titti

lycka till so mycket med flytten och hoppas allt blir bra po nya skolan:) kramkram

2010-08-18 @ 15:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0