Inte sämre än så.

Emma ville spela badminton såhär på kvällskvisten, och sämre moster än så är man ju inte. Det var bara att tjoffla på sig ett par foppa och lira lite det. Efter mycket om och men slog vi rekordet Emma hade med sin morfar, och vi provade även med en del varianter som i VM-sammanhang helt klart hade inneburit stilpoäng även om de vanliga poängen inte lagt sig på hög.. Det blev som en riktig motionsrunda för mig med, då vissa kanske har lite problem med den här koordinationen. Springa höger + sikta vänster + pricka bollen  = Miss, eventuellt sneträff.

» Erinringen är den jordiska kampen med tiden.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: Marie

OJ, det där påminner mig om när vi spelade tennis. Fast då stod Du vid det gula strecket och jag vid det lila strecken. Inte undra på att man inte hann med att träffa bollen. Å du, det var ingen uplevelse, det var för mig riktig sport!

2010-08-12 @ 11:10:01
Postat av: Jennifer

Haha, jag är inte säker på att någon av oss stod på de gula strecken då jag tyckte vi spelade ungefär lika dåligt, eller kanske lika bra?! ;)

2010-08-12 @ 11:18:26
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0