Inga knop i onödan.

Regnet det bara ööööser ner, och jag gör inte en enda knop utomhus i onödan. För tillfället fick jag lite tråkigt, så jag kikade igenom lite bilder här på Monas dator. Råkade hitta mappen från min student, och därför bjuder jag på en riktigt schnygg bild.

Annars har jag eldvakt här inne, nu är det 26,5°C, riktigt varmt och gott. Som ni förstår behöver vi inte elda för värmen, men det är så himla fuktigt så gardinerna krullar sig om man inte eldar ut lite fukt. Eller ja, något ditåt i alla fall. Skriver av lite recept gör jag med, det har tillkommit lite nya papper sen jag länsade Monas receptförråd förra sommaren. Så ser min dag ut, inte alls lika blöt och kall som dagen verkar vara för de som valt att fördriva tiden utomhus.


» Visst gör det ont när knoppar brister, varför skulle annars våren tveka?

♥        J e n n i f e r .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0