För puttinuttigt.

Jag läser i en del bloggar att människor tycker det känns töntigt att skriva om sina pojk/flickvänner för att det blir för puttinuttigt. Jag får inte riktigt ihop den ekvationen då jag tycker det är jättefint att läsa om andras kärlek. Visst, det behöver inte vara i varteviga inlägg hela tiden, men jag tror aldrig jag har läst en blogg som varit så extrem heller. Dessutom bloggar de allra flesta direkt ur sin vardag, och då undrar jag: Borde inte en respektive vara en av de viktigaste delarna i vardagen?! Ja, jag antar att det var min torsdagsfundering.

Och för er som nu inte vill läsa att jag tycker om Jonas kan ju sluta läsa den här meningen här, för han är i alla fall någon jag mer än gärna nämner i bloggen. Jag älskar honom, och det är ju inte precis någon hemlighet.

Måndag! Måndag! Måndag! Måndag!

 

» Det finns ingen värre tråkmåns än en klyftig tråkmåns.

♥        J e n n i f e r .


 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller fullständigt med!

Klart att man måste få skriva om en sån viktig "del" av sitt liv!!

-U keep up the good work! ;0)

2010-08-13 @ 21:30:49
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0