Eldvakten.

Nu är det strax över 27°C inne och jag tar min eldvakt på största allvar för att slippa det där med krullade gardiner.. Caroline af Ugglas står och gormar på teven för tillfället vilket förstör lite av den här annars mysiga kvällen. Dessutom sjunger hon en av de värsta låtarna jag vet, "du är min man". Det kan alltså inte bli sämre, men jag antar att man helt enkelt inte kan få allt. Jag är i alla fall pangmätt efter en riktigt god middag med grillat älgkött med klyftpotatis och sallad. Självklart åt jag upp Monas pesto, men så går det liksom bara när burken står så lämpligt framför mig.

Har precis avslutat disken och hittade en rolig bild på mig och Jonas från Åboresan förra året här på datorn.


Jag tror bestämt att det där måste ha varit en jobbig resa...


» Män får lära sig att be om ursäkt för sina svagheter, kvinnor för sin styrka.

♥        J e n n i f e r .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0