Den kreativa sidan.

Ibland hittar jag min kreativa sida och därför köpte jag i år en kalender där jag kunde designa framsidan själv. Gjorde likadant ifjol, men då fixade jag aldrig den där framsidan.. Därför lärde jag mig av fjolårets misstag och gjorde slag i saken med en gång. Funderar på att även klä in baksidan med bilder, men det var inte så lätt att hitta bilder jag kunde klippa sönder.

Mosters piga fick såklart vara med på ett hörn, och Sambo måste ju
få följa med till Östersund på någon vis. Jonas tyckte jag var ganska självskriven på framsidan,
och då undrar man varför pappa och jag är med tillsammans på fjällvandringsbilden.
Pappa är enastående på att pusha på mig när det går tugnt och trögt,
och den där fjällvandringen var en riktig pina för honom med de ej opererade artrosknäna.
Bilden får helt enkelt symbolisera vilja, tjurighet och jävlaranamma.

 

» Visioner utan aktivitet är dagdrömmar, aktivitet utan visioner är tidsfördriv, visioner i aktivitet kan förändra världen.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: Sandra

Verkligen fint och menigsfullt!



Jag har sett liknande - men då skulle man dekorera varje månadsblad med foton eller andra "grejer"

2010-08-13 @ 21:37:15
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0