Blanketter och så.

Adressändring skulle man också tänka på ja, och nu är det fixat. Eller ja, blanketten ska ju skrivas på och så, men alltför hopplöst verkade det ju inte vara. Det enda viktiga jag har kvar att komma ihåg är att studieförsäkra till CSN, och det kan jag göra tidigast 23 augusti. Har det dock som påminnelse på telefonen, inga utrymmen för misstag i onödan här inte.

Ikväll sitter jag här hemma i min ensamhet, mamma ska iväg och jobba natt och jag funderar på lite film eller så. Sambo verkar vara sådär tejpaktigt myssjuk, så det ska nog inte bli något problem med kramsällskap heller.


Mammas kurrekissemiss, aldrig kommer det finnas någon som honom.


» Stor stad – stor ensamhet.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0