"Vi flyger lågt"

Helt klart dagens;

Jonas pappa trodde inte riktigt på honom när han sa att han var i Ystad för att kolla på en bil, (av ganska förståeliga skäl om man frågar mig). Därför fick min pappa rycka in för att förklara att det faktiskt var så.

Jonas pappa: - Men det går ju inga flyg från Arlanda söderut.
Min pappa: - Nej, men vi flyger lågt. (Åker bil med andra ord)

Haha, helt klockrent, och ganska typiskt min pappa. Oförargerlig, men ändå så finurlig så det retar sådär lagomt i sinnet.

Okej, NU är det dags att dricka en kopp te, borsta tänderna och krypa ner i sängen för att börja med plugget som jag fortfarande inte riktigt tagit tag i idag. Så det kan gå...

Dags för lite bildspex tror jag visst.



» Om du talar innan du tänker får du reda på vad du verkligen tänker.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0