Vårens "att göra".

Nu har jag precis kostat på mig en middagspaus på tjugo minuter, och medan jag dricker en kopp kaffe för att orka med allt som ska göras ikväll tänkte jag skriva en rad eller tre här.

Jag har gjort en "att göra"-lista för våren.

; Filosofiuppgiften
; Rättskunskapsprov nr.1
; Organisationsprov
; Matteprov
; Debattera på svenskan
; Göra en jämförande rapport i Organisation och Ledarskap
; Affärsjuridikprov nr.1
; Marknadsföringsprov
; Rättskunskapsprov nr.2
; Hålla tal på svenskan
; Matteinlämning
; Affärsjuridik - prov eller inlämning - nr.2
; Skriva färdigt projektrapporten med årsredovisning och allt annat vad det innebär.

I listan ska det in ytterligare en filosofiuppgift och förmodligen diverse annat småplåtter.
Ha en trevlig vår gott folk, det ska uppenbarligen inte jag ha!

Dessutom blir det inget av med Tallinresan, bland det enda jag i dagsläget faktiskt kunde se framemot. Vad kan man konstatera annat än att livet suger ibland?! Förmodligen bara att det finns de som har det värre. Ibland vill man dock bara ignorera det, och istället bara egofokusera och rättfärdiga sitt eget gnällande till hundraarton procent.

Nu är kaffet slut och jag har det jag gör, sannerligen.



» Alla vägar löper åt två håll.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Sandra

En dag i taget!.....

2010-04-14 @ 18:22:45
URL: http://weytomuch.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror du glömde en sak, -Mattenationella :S usch och fy, jag säger som jag sa på affärsjuridiken, - JAG HATAR skolan!! :(

2010-04-14 @ 18:37:02
Postat av: Jennifer

Så sant som det är sagt Sandra, men ibland är det segt ändå.



Som tur är så tror jag inte att Ingis kan lägga så stor vikt på nationella, då det är typ två dagar innan betygssättning. Sedan går det ju inte riktigt att plugga på heller, såvida man inte vill plugga på allt i hela C-kursen.



2010-04-14 @ 19:56:09
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0