Väntar och väntar.

Sitter och väntar. Väntar och väntar. Och funderar. Har varit inne på studera och kikat lite, tror det blev helt galet med meriterna till sommarkurserna. Lite tur att jag ändå inte tänkte läsa någon i så fall. Det är så mycket information som ska tas in, förstås och praktiseras. Kan inte bara någon förklara allt man behöver veta på ett enkelt sätt, så jag slipper läsa, läsa och läsa?! Det vore allt bra skönt.

Väntar på att Jonas och Mona ska komma hem, då åker vi ut på Åstön en sväng. Åker vidare hemåt sen ikväll då min kissemiss är hemma alldeles ensam. Sen hade jag tänkt mig en skön sovmorgon imorgon, men icke. Istället ska jag roa mig med att trampa hö, jajjemän. Sen är det lördag, vilket känns fruktansvärt gruvsamt. Men, det är bara att bita i det sura äpplet och se glad ut det.

Undrar om jag är lite hungrig?! Liiite kanske, bäst att leta fram något.



» Det finns bara en sak som är värre än att folk pratar om en, och det är att de inte pratar om en.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för din gulliga kommentar! :0)



Du e´en allt bra fundererska du!.....grubbla inte för mycket - för du ska veta att allt har en menig (tror jag) och allt ordnar sig. Följ ditt hjärta bara- det är ett viktigt råd från mig. (det gjorde jag efter studenten, och se hur bra jag har det ;0)

Kram <3

2010-04-08 @ 14:25:32
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0