Som hittat.

Då jag inte njuter av det underbara vårvädret så pluggar jag, och eftersom jag njuter av det underbara vårvädret lite för ofta och länge blir det där med plugget lite lidande. Imorgon är det prov i organisation och ledarskap, men det ska nog fixa sig om jag läser det en gång till ikväll. Sen var det matteprov på torsdag ja, jajjemäään. Det är ju som hittat det här. Derivator och tillämpningar och annan grekiska, roligare kvällar får man leta efter.

Sista rycket, sista sista sista. 46 dagar. 46 dagar utan vad som nu än kallas livet, men jag ska hänga i!

Sommar, värme, bad = Frihet, ovisshet, spänning.
Men inte utan dig.

» Att andra tror på mig, betyder ofta mer än att jag själv gör det.
Så tack till just Er, Ni som övertygar mig om att det här går vägen bara jag kämpar lite lite till för det.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0