När man tror.

När man tror att det är som mest, och att det inte kan bli värre, nog fasen borde man ge sig själv en ordentlig örfil som straff över ens blotta tanken på att något skulle kunna lugna ner sig nu. Jag är inne i spiralen, den som susar iväg på höjden och bredden och bara går åt ett håll - mot studenten. Att det blir mycket i slutet av årskurs tre vet alla, och samtidigt som jag alltid vetat det har jag också alltid vetat att jag inte kommer tycka om det. Alls.

Nu har jag i alla fall unnat mig en springtur ute i solen, det var alldeles för längesen och jag vet att jag mår mycket bättre om jag avsätter lite tid för träningen - särskilt om den sker utomhus.

Nu ska jag plugga sista rycket för ikväll, tror det får bli lite rättskunskap. Snart vet jag allt en nittonåring behöver veta vad gäller att hyra lägenheter, köpa bostadsrätter och köpa eget hus.



» Att vara totalt ärlig mot sig själv är en god övning.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0