Ledsen i ögat.

När man ska laga mat med färska champinjoner, just för den enkla anledningen att man har längtat färska champinjoner. När man går till affären för att köpa nästan enbart färska champinjoner, och när de står med högst upp på kvittot.

Då blir man ledsen i ögat när man inte hittar dem, nån endaste stans här hemma. Jag begriper inte.
Äjwååh' ; Har Rupert gått och blivit svampspöke?

Jaja, burkchampinjoner fick rycka in och jag forstätter med besvikelse i sinnet att inte gräma mig över att jag inte ens fick laga den maten jag ville när jag för en gångs skull faktiskt gav mig själv tid att laga mat - och till och med kött som tar lite lite längre tid.



» Charm är något som andra har och som gör oss missnöjda med oss själva.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0