Klämma till.

Hade tänkt att klämma till med ett par kloka ord såhär på torsdagskvisten, men jag har ansträngt mig för att komma på nåt enstaka klokt påstående till filosofiuppgiften så jag är helt snurrig. Kan det vara rätt att döda är frågan, och dessvärre räcker det inte med vad jag tycker då jag än inte är, (och aldrig kommer bli), någon erkänd, uppskattad och omtalad filosof. Nej, leta fram vad alla smartasses sa för trehundra år sedan ska jag göra, och sen komma på problemen med teorierna de kommit fram till. Jag säger då det..

Råkade dessutom unna mig en promenad på över en timme. Attans pannkaka så det kan gå, men då är det bara att vackert sitta och klura nu istället. Men nu har jag trots allt ändå suttit en timme, så duschen och några jordgubbar är nog det enda som står mellan mig och sängen nu.

Om man bara varit hälften så smart som man ser såg ut...



» Filosofi kallar man en snillrik översättning av det oförklarliga till det obegripliga.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0