Jo tjena.

Jag har ätit årets första jordgubbar, hur underbart är inte det?! De var till och med goda, även om de, (såklart inte), slår våra egna jordgubbar.

Imorse hade jag ställt klockan på nio, en liten skön sovmorgon att värma upp med inför helgen. Jo tjena! vaknade runt kvart i sju, och konstaterade klockan sju att det var stört omöjligt att somna om. Kvart över sju var jag därför ute på en springtur, och sen hade jag en fantastiskt lugn och skön morgon. Det är dessutom skönt att få träningen gjord på morgonen, då får jag tid för en promenad eller nåt på kvällen. Har dock inte pluggat så flitigt hittills, men jag tänkte sätta lite fart nu tills Lina Pussan hör av sig.

Åh, jag måste bara ta en jordgubbe till. Sen plugg.

Att snön ersätts av jordgubbar klagar inte jag över.
Sörjer inte ens dagens regn då det bara får snön att
försvinna ännu snabbare! (:


» Det oväntade ingår inte i någon planering.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0