Ingen fokusering.

Jag och Jonas gick ut i solen och passade på att äta årets första mjukglass. Solen värmde skönt mellan de lite för kyliga vindarna.

Annars har jag inte fått mycket vettigt gjort idag, jag orkar inte fokusera på så mycket. Projektrapporten ska vara klar om mindre än en månad. Rättskunskapsprov på måndag. Matteprov och Organisation och Ledarskapsprov veckan därpå. Filosofiarbete. Däremellan helst en liten tillstymmelse till fritid och liv. Och farmors begravning.

Solen, våren, nånting. Ge mig all energi som finns, det är mycket nu.



» Råd är sällan välkomna, och de som bäst behöver dem tycker alltid sämst om dem.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0