Ifrågasätter meningen.

Vardagen rullar på, antar jag.

Idag har jag och Jonas fördrivit lite tid på Birsta, handlade lite smått och gott. Nu kom vi precis hem från biltvätten, den blev riktigt glansig och fin.
Beställer de sista hundra bilderna nu, och de första kom i postlådan idag. Snart har vi alltså sexhundra bilder att sortera och fixa med. Jag ser det själv som ett riktigt fynd att framkalla sexhundra bilder för 174 spänn, alltså porto á sex omgångar.

Jag är ledsen att jag saknar det engagemang jag helst vill ha när jag informerar er om min vardag, men just nu ifrågasätter jag mest meningen med allt om livet tydligen bara ska handla om förluster av personer man tycker om.

Utan dig, då vet jag inte hur det skulle gå. ♥


» Att rätt förstå en sak och samtidigt missuppfatta den, utesluter inte helt varandra.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tråkigt att höra om din farmor. Det är svårt när man måste ta avsked av en person man har så nära. Tänker på dig. Kramis. Hälsa mamma och pappa.

2010-04-06 @ 22:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0