Hundra bilder, gratis.

Regnet det bara öser ner. Hoppas verkligen att vädret skärper sig tills imorgon, känner inte riktigt för att sitta inne i stugan hela dagen. Dessutom blir det godare om man grillar korven utomhus, och kom ihåg att det är en korvexpert som uttalar sig.

Jag och Jonas försöker ta vara på Fujidirekts erbjudande om 100 gratis bilder, förutom portot på tjugonio kronor. Dessutom nöjer vi oss inte med en omgång, utan har skrapat ihop sex olika adresser för att om några dagar förhoppningsvis få närmare sexhundra bilder i diverse olika postlådor. Jag älskar att hålla på med fotoalbum, det är mycket roligare att titta på bilder så än att sitta och glo vid datorn. Dock brukar inte tiden vilja finnas till, speciellt inte om man vill skriva och pyssla om varenda foto. Men, en bra början är ju att få dem framkallade. Då kan jag äntligen börja med bland annat mitt och Jonas album som vi köpte för ett bra tag sen ♥

Och regnet det baaara öööser neeeer. Jag som skulle springa idag, men det blir ju så kallt när man blir dyngsur.

» Den som väntar på ett tillfälle förlorar tid.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0