Håll tummarna.

Det blir inte mycket tid och ork över när dagen är slut, jag är så ovan att göra så långa dagar. Det känns som att jag stannar kvar på skolan varenda dag efter vi slutat, oavsett vad klockan är, och sen sitter jag och pluggar för att slippa göra det hemma. Det är extra svårt att få plugget gjort här hemma när Jonas är här, då vill ju inte jag sitta och plugga.

Inför matteprovet imorgon kör jag på taktiken att vila mig i form, pluggade och repeterade den på skolan i nästan fyra timmar idag, så det lilla jag kikat lite hittills ikväll får nog räcka. Håll tummarna imorgon, det kan behövas.

Nu kollar jag på Arga Snickaren, det brukar vara Jonas som vill se det så jag lade ihop böckerna och satte mig i soffan. Så bara försvann han ut, och jag förmodar att han skruvat sönder bilen i molekyler eftersom han sa att han var tvungen att göra klart. Är det möjligt att undgå att jag redan är less på att han har en bil i sin ägo igen?!
Jaja, hoppas han kommer och kramas till fuskbyggarna i alla fall, det brukar han inte vilja missa.

Nejmen, nu kom han!



» Bättre ensam än i dåligt sällskap.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller tummarna!! :0)



Lycka till <3

2010-04-29 @ 05:38:15
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0