Ett minne blott.

Matteprovet är ett minne blott, och så även mitt betyg. Näerå, så illa gick det väl inte - men min mattekunskaper har nog sett bättre dagar. Jag får helt enkelt hoppas på att mattelärarens givna ord är sanna, och att det jag presterar ändå räcker.

Har haft sådär obegripligt ont i huvudet i eftermiddag, sådär att det svider ner i tårna om man råkar röra på huvudet för fort.. Tog en ipren och gick och lade mig i sängen, vaknade en timme senare då mamma ringde och sa att pappa var här. Då gick vi och åt på Kina, jag, Jonas, Emma, mamma och pappa. Jag åt fyra små rätter med stekt ris (som alltid) och smockade även i mig en bananasplit till efterrätt. Hur som helst gjorde det susen för huvudvärken, (för iprenens förtjänst var det väl ändå inte?!), och jag har nog lite energi för att plugga en aning nu.

Synd att affärsjuridik ska vara så fruktansvärt tråkigt, rättskunskap har ju med personliga rättigheter att göra - affärsjuridiken rör ju bara en massa tråkiga, obegripliga företagsrättigheter. Men det är nog bara att ta tjuren i svansen det.

När det här är över ska jag och mina löparskor
få lite kvalitetstid tillsammans, som jag saknar det.



» Lite hjälp är också hjälp.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0