Dessa prioriteringar.

Det var den tisdagen, härmed 45 dagar kvar tills den vita mössan bekläder mitt huvud. Just nu känns vägen dit som ni vet ganska lång, men bara inte ljuset i tunneln är ett tåg så kommer det ordna sig.

Ikväll unnade vi oss en promenad i solen jag och Jonas, jag har valt att prioritera bort träningen för skolan nu, även om det är väldigt motvilligt. Dock känner jag som så, att träna kan jag förhoppningsvis göra i mer än femtio år till. Ett slutbetyg från gymnasiet får jag däremot bara en gång, så det kommer inte på frågan att sabba det nu. Promenaden var ändå väldigt uppfriskande, så den fyllde sin funktion och jag fick till lite matte efteråt.

Nu ska jag nyduschad krypa ner i sängen, kramas med Jonas och samla energi för den fyrtiofjärde dagen innan den stora dagen. Den stora dagen med stort D.

Dessutom längtar jag till fredag, jättemycket. Det kommer bli en riktigt härlig kväll känner jag på mig!

julafton 2009, till de flestas misstycke brownie.



» Grunden till att män föredrar skönhet framför begåvning är att de är bättre på att använda ögonen än hjärnan.
(Inget gentemot Jonas, det kändes bara allmänt sant och smått roligt.)

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0