Den som väntar.

Vaknade och tyckte att nu är klockan nio. Jag hade fel fel fel, klockan var tjugo i åtta och jag tänkte att om jag inte kliver upp och pluggar nu kommer jag sitta inne och plugga sen idag när solen är varm och skön och alla andra får vara ute.

Nu har jag precis svept en god kopp kaffe och är så redo man kan bli för en massa plugg klockan åtta en söndagmorgon.

Det blir lite av "den som väntar på nåt gott".
Gör jag det tråkiga nu, har jag det bättre kvar till sist.
Ett ganska bra sätt att organisera dagen enligt mig.

 

» Barn tänker inte på den tid som gått eller den tid som kommer.
De njuter av ögonblicket, vilket få av oss gör.

 

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag är också vaken, faktiskt! har varit vaken sen kl 7, inte illa för att vara mig :p

2010-04-18 @ 09:22:25
Postat av: Jennifer

Jag är imponerad, Elina Äjwååh' Hjert :p

2010-04-18 @ 09:55:32
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag förstog väl det :p

2010-04-18 @ 22:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0