Den sista vilan.

Kort vecka och helg nu för mig. Imorgon väntar en dag av sorg då vi alla ska önska farmor en god sista vila. Åker mot Vindeln vid sju imorgon bitti, och även om dagen kommer fyllas med mycket ledsenhet blir det roligt att få träffa alla som man så himla sällan träffar.

Konversation mellan mig och min tioåriga kusin på facebook här om dagen:

-Jennifer, ska du komma på begravningen och om du ska det, ska din pojkvän följa med då?
- Ja, jag kommer på begravningen men inte Jonas.
- Varför inte då?
- Han ska stanna hemma och hjälpa till lite för han har inte varit hemma på ett tag nu.
- Happ.. Han är säkert otrogen.
(?!?!?!,  ska hon ens veta vad det betyder)
- Nej men det får vi väl verkligen inte tro.
- Nej, jag bara skojjades. Hihihohohaha

Behöver jag tillägga att Jonas följer med imorgon? ;)

 

» Därför att något gör ont, behöver det inte i sig självt vara ont.


♥        J e n n i f e r .



Kommentarer
Postat av: jonas

Hon är rolig =P

Klart jag följer, måste kompensera lite! <3

2010-04-22 @ 22:06:43
Postat av: Jennifer

Det var med andra ord tur att hon sa sådär (: <3

2010-04-22 @ 22:13:26
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0