Dam i stråhatt.

Med risk för att låta mer som en gammal dam med stråhatt i solen så tänker jag avslöja vad jag gjort även fast Lina förmodligen skulle ge mig just den titeln. Jag har kokat rabarberkräm, tänkte att man kan byta ut filen i någon dag. Emma och Tina fick också med sig lite hem, även om inte de uppskattade att  jag förstörde färgen med lite svartvinbärssaft. Tycker det är bra att ha lite saft i, då behöver man inte så himla mycket socker.

För att återgå till damen i stråhatt, jag hängde ut handdukarna jag tvättade i helgen och nu luktar de så makalöst gott! En av de bästa sakerna med våren är att man kan torka tvätten ute på vindan, och nu tänker jag inte hänga in en endaste tvätt förrän i oktober, tidigast!

Hade velat få en kram av hunnie nu ♥



» Ironi är de svagas mod och de starkas feghet.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0