Korta maj.

Om maj skulle ha femton helger skulle det kanske finnas en chans att hinna allt man kommer på ska göras. Klassiskt att planerna hopas när det nalkas vår och ljusare tider. 

Jag har varit lite hängig i helgen och har varit med det jag orkat i växthuset. Tur mamma är rutinerad! Nu är det så mysigt där ute med massa små fina plantor, älskar doften där! 🌱
Nu när pappa jobbar i Göteborg är det även direktleverans av färsk fisk och skaldjur. I helgen har vi mumsat på både färska räkor och färsk tonfisk. Kolla bilden här nedanför! 😱

Idag resulterade de många planerna för kommande helger i lite spontana utspel. Vi åker med mamma och pappa hem till Ramsjö för att hämta hem lilleskrutt (pappas Berlingo). När vi ändå är ute och åker svänger vi runt Sundsvall och hämtar upp en säng vi kikade på när vi var där förra helgen. Då har vi släckt några bränder inför kommande helger i Gäddede. 



Kommentarer
Postat av: Mona

Men hur blev glassen😋

Svar: Den blev supergod! 👌🏼😊
Jennifer Arvidsson

2017-05-07 @ 13:50:38
Postat av: Mona

Men hur blev glassen😋

2017-05-07 @ 13:50:48
Postat av: Frida%20Fjellner

Sista bilden gav mig världens flabb-attack. Trodde först ni dukat fram potatissallad och marränger, haha! Sen förstod jag att det var glass! ;)

Svar: Hahaha, ja det hade ju varit något av en matig efterrätt 😂
Jennifer Arvidsson

2017-05-15 @ 12:29:25
URL: http://friiiiiiida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0